Vračilo blaga lahko opravite po sledečemu postopku: 1. prenesete obrazec za odstop od pogodbe (klikni me) 2. izpolnete obrazec 3. zapakirate artikel skupaj z obrazcem ter kopijo računa, paket mora biti ustrezno zaščite, morebitne poškodbe krije kupec 4. pošljete paket na EIGREsi - KONCERN ENA d.o.o., Šaleška cesta 1, 3320 Velenje Opomba: stroške poštnine vračila krijete sami. Paketov z odkupnino ne sprejemamo.
Servis / RMA zahtevek lahko pričnete preko emaila [email protected]. Priporočamo, da se za hitrejše reševanje obrnete direktno na pooblaščene serviserje (seznam spodaj). Zavedamo se, da smo vam mi prodali izdelek in smo dolžni nuditi podporo ter garancijo. Vedno lahko servis vodite preko nas, toda v kolikor se obrnete direktno na servis boste prihranili čas in izdelek velikokrat prejeli hitreje. Močno priporočamo, da se obrnete kar direktno na uradne servise, seznam spodaj. V kolikor ne najdete vaše znamke na seznamu nas kontaktirajte preko [email protected] in vas bomo usmerili. Opomba: pri servisu morate priložiti kopijo računa, ki velja kot garancijski list.
Seznam uradnih serviserjevEventus Sistemi, Ukmarjeva ulica 2, 1000 Ljubljana (klikni za kontakt): Razer | Logitech | Wacom | Sennheiser | EPOS | Crucial | Asus (periferija) | DasKeyboard | Audio Technica | EWENT | LEDGER | Yubico | Xtorm | BitBox | Lian Li | PNY