✅ Prevzemno mesto je sedaj v Velenju (trgovina INPUT), Kidričeva cesta 2b, 3320 Velenje.

Servis igralne konzole Playstation, Xbox, Nintendo, WII, WIIU, PS5, PS4, PS3, XBOX One, Switch

Profesionalni in kvaliteten servis vseh igralnih konzol (Playstation, Xbox, Nintendo...). Cena popravila je odvisen od vrste okvare in konzole. Konzole v veliki večini popravimo v roku 3-14 dni, razen v primerih, ko določenega rezervnega dela ni na zalogi. V tem primeru vas obvestimo o predvidevem datumu popravila. Pred popravilom ocenimo stroške popravilna in vas obvestimo o ceni in času izvedbe. Diagnostika in ugotovitev napake znaša 15 € z DDV in v kolikor se odločite za popravilo se potem ta znesek odbije od končne cene popravila.

Za servis uporabljamo izključno kvalitne nadomestne dele in ponujamo garancijo na nov vgrajen nadomestni del (6 mesecev). Nudimo temeljito čiščenje notranjosti igralne konzole, ki izboljša hlajenje in zmanjšuje pregrevanje ter podaljša življensko dobo konzole in preprečuje nadaljne okvare, ki bi lahko nastale zaradi pregrevanja.


Pogoste napake konzol, katere odpravljamo:

- Konzola ne prebere igre (popravilo / čiščenje laserja)
- Blu-Ray ne bere iger ali filmov (menjava Blu-Ray laserja)
- YLOD ali pregrevanje (možen reflow ali reballing)
- Ob vklopu se sistem obnavlja ampak se ne obnovi (zamenjava trdega diska)
- Popravljamo tudi poškodbe, ki nastanejo pri udarcih, padcic ali politju
- Konzola ne sprejme DVD-ja (popravilo / čiščenje / menjava optičnega pogona)
- Ni slike ob vklopu (popravilo grafičnega čipa ali YLOD - pregrevanja)
- Konzola se ne vklopi (popravil matične plošče / popravilo ON/OFF pcb-ja)
- Menjava poškodovanih delov na konzoli


Preventivno servisiranje in nadgradnja konzole za boljše delovanje in podaljšanje življenske dobe:

- Temeljito čiščenje in menjava termalne paste - 35 €
- Nadgradnja trdega diska (cena odvisna od velikosti diska in konzole)

Postopek popravila
Konzolo lahko osebno prinesete na servis (Trgovina INPUT, Kidričeva ulica 2b, 3320 Velenje) ali pošljte preko pošte (stroške poštnine do nas plačate vi, paketov z odkupom ne sprejemamo) na naslov EIGREsi - KONCERN ENA d.o.o., Kidričeva cesta 2b, 3320 Velenje (v paket nujno dodajte list z opisom napake ter vašo telefonsko številko ali email naslovom). V kolikor potrebujete dodatne informacije o okvirnem strošku servisa nam prosimo pošljite opis napake na [email protected] in vam bomo odgovorili v najkrajšem možnem času.