✅ Osebni prevzem sedaj na naši novi lokaciji: Šaleška cesta 1 v Velenju (Mercator center)!

Splošni pogoji poslovanja

1. Splošni del

1.1 Vse storitve spletne trgovine EIGRE.si (v nadaljevanju »trgovina«), v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) in na podlagi mednarodno priznanih kodeksov ter priporočil GZS, opravlja podjetje KONCERN ENA d.o.o., Šaleška cesta 1,3320 Velenje (v nadaljevanju »ponudnik«).

1.2 Naročnik oz. kupec (lahko tudi uporabnik) v nadaljevanju pomeni: fizično osebo, samostojnega podjetnika posameznika, podjetje ali organizacijo, ki ji ponudnik nudi storitve.

1.3 Pogoji poslovanja veljajo za vse storitve, ki jih nudi ponudnik in obravnavajo pravice uporabnika, delovanje EIGRE.si ter vse pravne oz. poslovne odnose med ponudnikom in kupcem, pri vseh pogojih poslovanja.

1.4 Kupec, ki želi opraviti nakup na EIGRE.si oz. pridobiti pravico do le-tega, se lahko registrira ali opravi nakup kot gost. Uporabniško ime je enako njegovemu elektronskemu naslovu. Uporabniško ime in geslo, ki ju obiskovalec s potrjeno registracijo prejme preko elektronske pošte, uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Geslo lahko uporabnik menja samostojno, za zamenjavo uporabniškega imena ali elektronskega naslova, pa je potrebno poslati zahtevek za spremembo na [email protected]. O spremembi bo uporabnik obveščen preko elektronske pošte.

2. Obveznosti ponudnika in naročnika

2.1 Ponudnik se trudi podati čimbolj točne podatke (slik, besedila, cene...) na spletni strani EIGRE.si, ampak lahko zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta ponudba hitro in pogosto spreminja zaradi česar lahko pride do napak in odstopanj. V primeru, da opazite napako nas prosim o tem nemudoma obvestite na [email protected]

2.2 Ponudnik se zavezuje, da bodo storitve opravljene kakovostno in v dogovorjenem roku.

2.3 Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil:

- identiteto podjetja (ime in sedež ter številko registra),

- kontaktne podatke za hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon ...),

- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (tudi poprodajne storitve in garancije),

- dostopnost artiklov v ponudbi (v razumljivem roku),

- pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (kraj, način in rok dostave),

- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

- način plačila in dostave,

- časovno veljavnost ponudbe,

- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop (vključno s tem, če in koliko stane naročnika odstop od pogodbe),

- pojasnilo o postopku ob pritožbi (skupaj z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci).

2.4 Vpis osebnih podatkov ob registraciji in ob kasnejšem spletnem nakupu na strani EIGRE.si je potreben izključno za pravilno izvajanje storitev. Ponudnik teh podatkov ne bo nikoli posredoval, dal v najem, prodal ali kako drugače trgoval z vašimi osebnimi podatki. Prav tako vaši osebni podatki ne bodo nikoli uporabljeni na način, ki ga ne podpirate oz. se z njim ne strinjate.

2.5 Naročila sprejeta do 12. ure obravnavamo kot naročila sprejeta v tem dnevu, tako da rok začne teči s tem dnem. Dogovorjeni roki se lahko spremenijo v primeru višje sile, kot je naravna katastrofa, izpad električnega omrežja za daljši čas ali daljše motnje v medmrežju.

3. Sprememba pogojev in soglasje

3.1 Ponudnik si pridržuje pravico do spreminjanja splošnih pogojev brez predhodnega opozorila. Spremembe začnejo veljati v trenutku, ko so objavljene.

3.2 Z uporabo storitev in registracijo v spletno trgovino www.EIGRE.si soglašate, da ste seznanjeni in se v celoti strinjate z vsemi zgoraj navedenimi pogoji.

4. Ponudba artiklov oz. storitev

4.1 EIGRE.si zaradi poslovanja preko spleta ponudbo artiklov oz. storitev pogosto in hitro spreminja. Ponudnik ne prevzema nobene, neposredne ali posredne, odškodninske ali druge odgovornosti za točnost podatkov na spletni strani www.EIGRE.si.

5. Naročanje in postopek nakupa

5.1 Preko spletne strani oddana naročila se smatrajo kot dokončna. V primeru napačnega naročila ali preklica lahko kupec popravi ali prekliče svoje naročilo le, dokler ne dobi e-poštnega sporočila "potrditev naročila". Ko kupec prejme e-poštno sporočilo "potrditev naročila", preklic ni več mogoč. Ponudnik si v primeru, ko ugotovi, da pod navedenimi pogoji ne more izvesti naročila, pridržuje pravico do zavrnitve naročila in vračila kupnine. Do zavrnitve naročila s strani ponudnika lahko pride pred prejemom obvestila "potrditev naročila".

5.2 Postopek nakupa je sledeč:

- kupec po oddaji naročila po elektronski pošti prejme potrdilo o sprejetem naročilu – naročilo sprejeto. Podrobnejši podatki o statusu in vsebini nakupa so kupcu dostopni na spletni strani ponudnika,

- ponudnik naročilo pregleda (preveri rok in možnost dobave naročenih artiklov) in naročilo dokončno potrdi ali zavrne (obrazložitev z navedbo razloga zavrnitve) – potrditev naročila. V nekaterih primerih lahko ponudnik kupca tudi kontaktira preko telefona (kontaktna številka – preverjanje podatkov, zagotavljanje točnosti dobave, ipd.). Za blago, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je le-ta izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj odstavi blago do ponudnika, kupca pa ponudnik sproti obvešča o poteku dobave. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral.

- ko ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in odpošlje, o tem po elektronski pošti obvesti kupca – blago odposlano. Sporočilo vsebuje tudi opis politike vračila blaga in podatke o tem, kam se lahko kupec obrne v primeru zamude pri dostavi in v primeru pritožbe ([email protected]).

6. Cene

6.1 Vse cene izdelkov v spletni trgovini www.EIGRE.si vsebujejo DDV, razen, če je izrecno napisano drugače. Spletne cene v spletni trgovini veljajo samo za oddana naročila preko spletne trgovine ter za nakup z gotovino po povzetju. Spletna cena velja samo za registrirane uporabnike, za neregistrirane uporabnike pa velja redna cena po ceniku objavljenem v poslovalnici.

6.2 Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub stalnemu prizadevanju, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Če gre pri objavljeni ceni za očitno napako in je objavljena cena očitno nižja od običajne cene na tržišču lahko ponudnik od pogodbe odstopi enostransko.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo, torej, ko kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Potrditev naročila. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo. Dobroimetje registriranega uporabnika v EIGRE.si in vsa vplačana sredstva po predračunih se ne obrestujejo!

7. Odstop od pogodbe in reklamacije

7.1 Potrošnik (fizična oseba) ima pravico v 14 dneh po prejemu blaga (oz. po podpisani pogodbi ali opravljeni storitvi) odstopiti od pogodbe. O tem mora pisno ali preko kontaktnega e-naslova [email protected] obvestiti ponudnika, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok vračila se začne šteti en dan po datumu prevzema blaga. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa), prodajalec pa mora potrošniku takoj vrniti vsa opravljena plačila. V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in, če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. V primeru plačila s kriptovaluto bo podjetje v primeru vračila kupnine denar nakazalo na transakcijski račun stranke oziroma po dogovoru vrnilo s kriptovaluto.

Če potrošnik pri tehničnih izdelkih posamezne komponente odpre ali sestavlja, odstop od pogodbe žal več ni možen.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebna za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko pravnega odstavka 43.b člena.

Od pogodbe lahko odstopite s pomočjo obrazca katerega najdete na spodnji povezavi, izpolnjen obrazec prosimo priložite ob vračilu izdelkov.
https://eigre.si/media/odstop_od_pogodbe-koncern.pdf

7.2 Z izbiro nakupa na podjetje s tem sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Pravne osebe možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine nimajo. Za vračilo ali zamenjavo se lahko dogovorimo po dogovoru na osnovi posameznega primera.

7.3 Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvarno napako pogleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, preko elektronske pošte [email protected] ali kontaktnega obrazca (https://eigre.si/contact). Prodajalec bo ustrezno napotil in informiral potrošnika o nadaljnjem postopku vračila. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pojavijo potem, ko mineta dve leti odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravica potočnika iz prejšnjega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

8. Varnost, varovanje osebnih podatkov in komunikacija

8.1 Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja 256-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita Ponudnik in PayPal. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Številke kreditnih kartic ali katerih koli podatkov povezanih s plačevanjem preko spleta ne shranjujemo .

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Podatke, ki jih boste posredovali pri registraciji in naročanju blaga, bomo skrbno varovali.

Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine EIGRE.si, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. 

8.2 Ponudnik bo stopil v stik z uporabnikom preko sredstev komunikacij na daljavo le, če ta temu izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala:

- jasno bo predstavljen pošiljatelj sporočila,

- jasno in nedvoumno bodo ta sporočila označena kot oglasna sporočila,

- različne promocije, akcije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

- jasno predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

8.3 Mnenja uporabnikov spletne trgovine in ocene izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine. Namenjene so skupnosti uporabnikov. Mnenje lahko napiše katerikoli registrirani uporabnik spletne trgovine EIGRE.si, ponudnik pa si pridržuje pravico zavrnitve oz. izbrisa žaljivih, neprimernih in nekoristnih mnenj oz. prispevkov pred dokončno objavo. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

9. Garancija in servis

9.1 Garancijski rok prične teči z dnem dobave ali prevzema naročenih izdelkov. Garancijo za izdelek daje proizvajalec oziroma uvoznik, ki je odgovoren za garancijske pogoje.
Preko spletne trgovine EIGRE.si lahko uveljavljate le garancijo za izdelke kupljene pri Ponudniku.

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja le pri garantu, torej podjetju, ki je dajalec garancije, ali pri njegovemu pooblaščenemu servisu. Garant je proizvajalec izdelka, v primeru uvoženih izdelkov pa za proizvajalca šteje tudi uvoznik in distributer izdelka. Ponudnik je garant le, če smo izdajalec garancijskega lista.

9.2 Garancija za izdelek je razvidna iz priloženega garancijskega lista. Garancijski rok se ne nanaša na programsko opremo! Iz garancije je izvzet tudi potrošni material, ki je podvržen stalni obrabi (trakovi, tonerji, tiskalniške glave, razvijalne enote, baterije,...). Izdelek, ki se pokvari v garancijski dobi, se popravi oz. zamenja najkasneje v roku 30 dni, v kolikor le-to ni mogoče, se na kupčevo zahtevo zamenja z novim in brezhibnim. Garancijski rok se lahko podaljša za 15 dni, v temu primeru vas bomo pred iztekom 30 dnevnega roka o tem obvestili.
Kuoec lahko vračilo kupnine zahteva samo, če servis oziroma garant ne izpolni zahteve po servisu ali zamenjavi izdelka z novim.

9.3 Izdelke, dostavljene na servis izven garancijskega roka, bomo po dogovoru s stranko popravili oz. posredovali pooblaščenem servisu v najkrajšem možnem času. S tem stranka prevzame vse stroške popravila (delo, material, dostavo, ...). Servisno delo in material se obračunata po veljavnem ceniku Ponudnika ali pooblaščenega servisa. V primeru zamenjave izdelkov se zamenjava opravi po predhodnem plačilu le-teh. Stranka lahko prevzame svojo opremo le po predhodni poravnavi vseh obveznosti.

9.4 Obdobje garancije za posamezne izdelke najdete pri podrobnih opisih izdelkov. Splošna garancija za vse izdelke je 1 leto, razen za izdelke, pri katerih je navedeno drugače. Garancija ne velja za potrošni material. Garancijo lahko uveljavite z originalnim računom ali kopijo in garancijskim kartončkom. Okvarjeno blago lahko dostavite na sedež trgovine ali na pooblaščeni servis. Garancija ne velja v primeru nepravilne uporabe, mehanskih poškodb, servisnih posegov nepooblaščenih oseb, ... Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo. Ob vračilo v garancijo prosimo izpolnite obrazec (klikni me za prenos obrazca)  in ga priložite ob vračilu.

10. Možnosti plačila

10.1 Z oddanim naročilom v spletni trgovini www.EIGRE.si se zavezujete, da boste glede na izbrani način plačila poravnali kupnino. Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

- gotovina ob osebnem prevzemu*

- nakazilo na račun podjetja (TRR),

- Paypal (5,5% provizija)

- s karticami Mastercard, Maestro, Visa, Karanta in Diners Club Slovenija (Diners Club tudi na do 12 obrokov) ob prevzemu paketa preko Pošte Slovenije

- kreditne kartice Maestro, MasterCard, Visa, N26, Revolut, American Express ali Discover

- Leanpay plačilo na obroke

* OPOMBA! Naročil nad 1000€ ne pošiljamo z možnostjo plačila po povzetju brez dodatnega potrdila preko e-pošte ali telefona.

Za posamezna naročila si pridržujemo pravico do zahtevka po plačilu z nakazilom na račun upravitelja www.EIGRE.si (po ponudbi/predračunu, kjer še vedno velja spletna cena).

10.2 Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo! Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

11. Dostava - prevzem

11.1 Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije d.o.o.* vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo. V primeru prevzema pošiljke preko dostavne službe ob prevzemu obvezno podpišite spremne dokumente.

11.2 V primeru izbire plačila po povzetju ste dolžni poravnati kupnino za dostavljeno blago in stroške dostave, ki jih plačate dostavni službi. Stroške dostave pri nakupih nad 300,00 EUR poravna ponudnik. Kupec je dolžan blago pred prevzemom vizualno in številčno pregledati ter zapisati morebitne vidne poškodbe na embalaži ali blagu.

11.3 Z nakupom in izbiro dostave z dostavno službo se kupec strinja, da se zaradi lažje komunikacije med njim in dostavno službo na dostavni obrazec zapiše telefonska številka, ki je bila podana ob nakupu.

11.4 Strošek dostave je 4.5 €, dostava ob naročilu nad 300 € je brezplačna!

11.5 Pošta Slovenije d.o.o. omogoča plačilo v gotovini ali s karticami Mastercard, Maestro, Visa, Karanta in Diners Club Slovenija (Diners Club tudi na do 12 obrokov). Seznam pošt, ki omogočajo plačevanje s karticami najdete tukaj, klikni me. Ob plačilu z gotovino ni dodatnih stroškov ob plačilu s kartico je strošek 1€, ob plačilu na obroke s kartico Diners Club nastane provizija, ki jo določi Diners Club Slovenije.

11.6 Vklopi razum, zahtevaj račun.
http://www.fu.gov.si/fileadmin/Internet/Nadzor/Podrocja/Davcne_blagajne_in_VKR/Priloga_3_OSNUTEK_16_FORMAT_A4.pdf

12. Pritožbe in spori

12.1 Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svoje dolžnosti učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s prodajalcev lahko poveže preko telefonske številke 070 322 488 ali elektronske pošte [email protected], pritožbe lahko oddate preko elektronske pošte [email protected], postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Zavedamo se, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora na sodišče. Prizadevamo si po najboljših močeh, da morebitne spore rešimo sporazumno.

12.2. Izvensodensko reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodenskega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino v območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletne reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je potrošniku na voljo tukaj (klikni me).

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Vse morebitne spore v zvezi z vašim nakupom bo reševalo pristojno sodišče v Velenju.

13. Zasebnost, varnost in varovanje osebnih podatkov

13.1 Osebni podatki naših uporabnikov so eno izmed področij, kateremu posvečamo izredno skrb. Poskrbimo, da so vse zahteve dosežene in v nekaterih primerih celo presežene kajti vaši podatki in varnost podatkov sta nam na prvem mestu.

13.2 Upravitelj spletne trgovine / spletnega mesta Ponudnik je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.

13.3 Za potrebe poslovanja spletne trgovine zbira naslednje uporabnikove podatke:

  • ime in priimek,
  • naslov in kraj bivanja,
  • naslov elektronske pošte (tvoje uporabniško ime),
  • kontaktno telefonsko številko,
  • geslo v šifrirani obliki,
  • ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazce na spletnem mestu

Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki, ne odgovarjamo.

13.4 Za potrebe zagotavljanja varnosti, se zbirajo tudi IP naslovi, iz katerih uporabniki dostopajo do spletnega mesta. Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Na vaš računalnik lahko naše spletno mesto med drugimi shrani tudi druge piškotke, kot so: identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki (za prepoznavanje uporabnika ob naslednjem obisku), ocene artiklov (da veste, katere artikle ste že ocenili) ter piškotki sistema Google Analytics (analiza obiskov spletnega mesta).

13.5 Vsi omenjeni podatki, razen piškotkov, se na strežniku shranjujejo trajno. Sejni piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti, trajni piškotki pa so shranjeni na računalniku obiskovalca.

13.6 Ponudnik lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavni služba (npr. Pošta Slovenije) bomo zaupali le nujno potrebne podatke za uspešno izvedeno naročilo (uporabnikov naslov za dostavo, telefonsko številko in znesek v primeru odkupa). Z uporabnikom bomo stopili v stik preko sredstev komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje.

13.7 Izjemno razkritje osebnih podatkov

Podatki, ki jih zbiramo in obdelujemo, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov Ponudnika

13.8 Izbris, odjava in zahtevek za izpis podatkov

Uporabnik se lahko vedno odjavi od prejemanja promocijskih elektronskih sporočil, jasno vidna odjava se bo nahajala v nogi vsakega poslanega sporočila (“Odjava” oziroma “Odjava od prejemanja”). S klikom na povezavo se bo uporabnik enostavno odjavil od prejemanja promocijskih elektronskih sporočil. Zaradi narave funkcionalnost spletne strani bo uporabnik vedno prejel elektronsko sporočilo v primeru zahteve za pozabljeno geslo. Uporabnik lahko s elektronskih sporočilom IZBRIS na elektronski naslov [email protected] zahteva odstranitev iz naše baze oziroma s elektronskim sporočilo MOJI PODATKI NA EIGREsi zahteva izpis vseh hranjenih podatkov, ki so vezani na naslov iz katerega je bila zahteva poslana. Zaradi narave funkcionalnost spletne strani si pridržujemo pravico, da računu odstranimo vse podatke uporabnika (email, ime/vzedevek, ostale podatke katere lahko uporabnik vnese v profilu) in zamenjamo s avtomatsko generiranim elektronskih naslovom in imenom, ki nima nobene povezave in nikakor ne nakazuje na uporabnikovo ime ali elektronski naslov. Vse ostale podatke pa odstranimo oziroma vnesemo avtomatsko generirane znake.

Registrirani uporabniki (vsi ki imajo uporabniški račun na EIGRE.si) lahko zahtevek za izbris podajo tudi preko uporabniške nadzorne plošče pod zavihkom Zasebnost.

Uporabnik lahko v profilu vnese dodatne informacije katere so vidne javnosti razen v primerih kjer je zabeleženo drugače. 

Izbris bo opravljen v roku 30 dni po oddanem zahtevku.

13.9 Vsi kontaktni obrazci in ostali obrazci za pošiljanje na spletnem portalu služijo samo za komunikacijo in vnešene podatke ne uporabljamo za nadaljnjo obdelavo (primer: pošiljanje promocijskih sporočil) razen, če je ob obrazcu za pošiljanje to jasno zapisano.

13.10 Z oddajo spletnega naročila se strinjate in sprejmete vse piškotke spletne trgovine EIGREsi

 

Posodobljeni pogoji veljajo od 20.5.2023